CFR începe lucrările la un pod peste Olt. Cum vor circula trenurile în perioada următoare

0
740

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a anunțat că au început lucrările de tip Quick Wins pentru ridicarea restricțiilor de viteză la un pod feroviar peste râul Olt, pe Magistrala 100.

Este vorba de podul situat între stațiile Drăgănești Olt și Fărcașele, lucrări în valoare de 1,73 milioane de lei, fără TVA, cu finanțare asigurată din fonduri nerambursabile PNRR, pentru viteza maximă de circulație de 120 km/oră.

„(…) constructorul a deschis şantierul pentru lucrări la podul peste râul Olt, pe Firul I, unde va fi demontată suprastructura căii de la km 143+280 până la 143+720 şi înlocuită cu materiale noi de cale – şină, traverse şi material mărunt de cale – etapă urmată de lucrări de profilat şi buraj mecanizat. În timpul lucrărilor de tip Quick Wins de pe Firul I, trenurile vor circula doar pe Firul II între staţiile staţiile Drăgăneşti Olt şi Fărcaşele, cu restricţie de viteză, pentru protecţia muncitorilor, în zona şantierului”, se arată în comunicat.

Potrivit sursei citate, la ora actuală pe linia 100 Bucureşti – Craiova, SRCF Craiova are deschise următoarele şase şantiere, pe intervalul Roşiori Nord – Fărcaşele, pentru lucrări de tip Quick Wins, pe o lungime totală de 18,32 km, unde viteza maximă de circulaţie, după finalizarea lucrărilor, va ajunge la maximum 120 km/h: Lotul 3 Rădoieşti – Atârnaţi, Fir I, km 85+880 – 90+500; Lotul 4 Rădoieşti – Atârnaţi, Fir I, km 90+500 – 94+000; Lotul 6 Rădoieşti – Atârnaţi, Fir II, km 92+033 – km 93+932; Lotul 9 Roşiori Nord – Măldăeni, Fir I, km 101+330 – 106+000; Lotul 10 Roşiori Nord – Mihăeşti (linia II, staţia Măldăeni); Lotul 17 Drăgăneşti Olt – Fărcaşele, Fir I, km 143+280 – 143+720.

De asemenea, în cadrul programului de lucrări de tip Quick Wins, cu finanţare PNRR, pe raza SRCF Craiova au fost finalizate reparaţiile punctuale pentru ridicarea restricţiilor de viteză pe şase loturi de pe linia CF Piteşti – Craiova (Lot 18 Piteşti – Pârvu, km 111+950-113+150, Lot 19 Bradu de Sus – Costesti, km 117+230 – 118+350, Lot 21 Falfani – Stolnici, km 138+050 – 138+130, Lot 22 Stolnici – Harşeşti, km 146+100 – 146+642, Lot 23 Stolnici – Corbu, km 149+950 – 150+900 şi Lot 26 Staţia Pieleşti, km 235+550 – 235+700), unde a şi fost redeschisă circulaţia feroviară, în derulare la ora actuală fiind lucrările pe linia II din staţia Costeşti, incluse în Lotul 20 Pârvu – Falfani, km 127+500 – 129+500.

Pentru ultimele 13 loturi (Lot 1, Lot 2, Lot 5, Lot 7, Lot 8, Lot 11, Lot 12, Lot 13, Lot 14, Lot 15, Lot 16, Lot 24 şi Lot 25), SRCF Craiova a predat deja amplasamentele constructorilor, pentru organizarea şantierelor şi depozitarea materialelor, notează compania feroviară.

Redactor: Georgeta Trușcă

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.