ANPC vine în sprijinul consumatorilor cu situații dificile la bănci

0
256

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor lansează o adresă specială de e-mail, cu scopul de a veni în sprijinul consumatorilor care identifică elemente menite să le afecteze direct interesele și să îi determine să ajungă într-o situație financiară dificilă, în timpul derulării unui credit bancar contractat. Potrivit unui comunicat al ANPC:

“Consumatorii pot semnala probleme de tipul: creșterea exagerată a ratelor și, ca atare, a gradului său de îndatorare, față de momentul contractării creditului, creșterea nejustificată a dobânzii aplicate pentru rambursarea creditului, comparativ cu prevederile contractuale prezentarea, la momentul ofertării, doar a soluției de rambursare cu rate egale (ponderea în rată fiind de 75% dobândă și 25% sold principal), fără a i se pune la dispoziție mai multe posibilități de rambursare pentru a alege. Adresa de e-mail este spsf@anpc.ro. În cazul în care doriți să semnalați astfel de situații, transmiteți, pe adresa de e-mail menționată, scanarea următoarelor documente : *contractul si scadențarul inițial; valoarea actuală a ratei; notificările primite de la bancă; *venitul net al titularului, la momentul contractării și în prezent; *corespondența pe care ați avut-o cu banca. Pentru documentarea comparativă a comisarilor ANPC care se ocupă de acest domeniu, în cazul în care locuiți sau munciți în altă țară a Uniunii Europene, dețineți un contract de împrumut încheiat cu o bancă de acolo și doriți să veniți în sprijinul instituției noastre – pentru o imagine cât mai completă referitoare la abordarea acestei chestiuni la nivelul comunitar – trimteți, pe aceeași adresă de e-mail, scanarea documentelor care să conțină nivelul ratelor, scadențarele, dobânzile sau orice altă informație referitoare la derularea creditului doriți să ne puneți la dispoziție, fără a dezvălui datele dumneavoastra personale.

Redactor: Roxana Mihalache

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here