În Olt va fi sprijinit învățământul online

0
980

Pandemia de COVID 19 a scos la suprafață nevoile din școlile românești. Elevii și cadrele didactice s-au văzut în fața unei provocări căreia unii dintre ei nu au putut face față din cauza lipsei materialelor.


Inițiatorii programului „Reacție pentru Educație” au avut drept obiectiv atragerea comunității pentru ca un număr cât mai mare de elevi și cadre didactice să aibă acces la internet.
Inițiativa ,,Reacție pentru educație” a reușit să identifice o parte dintre resursele materiale necesare elevilor și cadrelor didactice pentru continuarea orelor în regim online. Până în prezent, aproape 110.000 de elevi și peste 1.000 de profesori au accesat platforma NARADA și au solicitat sprijin pentru continuarea educației în mediul digital.
Narada în parteneriat cu Ministerul Educației și Cercetării au lansat o platformă digitală care le permite profesorilor și elevilor să solicite resursele materiale necesare pentru a-și continua educația în mediul digital și, în același timp, oferă posibilitatea companiilor sau persoanelor interesate să se implice și să susțină comunitățile care au nevoie de sprijin.
Agregatorul live pus la dispoziție a reușit să centralizeze nevoile a peste 100.000 de elevi și 1.100 de cadre didactice. Conform datelor prezentate până în prezent, peste 7.000 de elevi nu au acces la internet și nu își pot continua orele în regim online.
La nivelul județului Olt a fost identificat un nivel de urgențe, în ceea ce privește numărul de elevi aflați în nevoie, de 3,3%.
Potrivit reprezentanților Inspectoratului Școlar Olt , în județul nostru au fost identificate următoarele nevoi concrete: laptop 3, tablete 324, acces la internet 463, cursuri speciale 1, plata licență software 5, aparatură multifuncțională 11, rechizite 5.
La nivelul județului Olt au fost identificate următoarele nevoi personale: Consultanță asupra situației 6, instructaj în folosirea aplicațiilor 2, suplimentarea veniturilor 1, consiliere psihologica, alimente și medicamente 0.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here