Avantajele Serviciului Spațiu Privat Virtual

0
671

Având în vedere faptul că, începând cu 01.03.2022, transmiterea cererilor, înscrisurilor sau a oricăror altor documente către organele fiscale de către persoanele juridice, asocierile și alte entități fără personalitate juridică, P.F.A-urile, profesiile liberale, întreprinderile individuale și întreprinderile familiale se va face, exclusiv, prin intermediul Spațiul Privat Virtual (SPV), Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Olt reaminteşte contribuabililor avantajele acestui serviciu. Serviciul on-line „Spațiul Privat Virtual” este un serviciu usor de accesat, oferit gratuit, disponibil 24 h/24 h, 7 zile/7 zile, care pune la dispoziția contribuabililor acte administrative, precum și alte documente, emise automat sau la cerere. Documentele comunicate prin Spaţiul Privat Virtual au aceeaşi putere juridică cu cele comunicate prin poştă, prin remitere la domiciliul fiscal al contribuabilului sau prin remitere la sediul organului fiscal. La rândul lor contribuabilii pot transmite organului fiscal, prin intermediul SPV, declarații fiscale, precum și diverse cereri sau sesizări. Înregistrarea în „Spațiul Privat Virtual” se efectuează direct prin accesarea https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/inreg_inrol_pf_pj_spv sau prin intermediul site-ului www.anaf.ro Secțiunea ”Spațiul Privat Virtual”, Rubrica „Înregistrare Utilizatori Persoane Fizice și Juridice” cu ajutorul: unui nume de utilizator și a unei parole pentru persoanele fizice, cu certificate calificate pentru persoanele juridice și alte entități fără personalitate juridică, conform prevederilor OMF nr. 660/2017 cu modificările și completările ulterioare. În situația în care contribuabilii dețin un certificat digital calificat înregistrat pe site-ul A.N.A.F., autentificarea în Spațiul Privat Virtual se face cu ajutorul acestuia. Recomandăm contribuabililor să întreprindă demersurile necesare pentru înregistrarea în Spațiul Privat Virtual până la data de 01 martie 2022, dată după care comunicarea cu organul fiscal se va face exclusiv online. Informații suplimentare se pot obține: prin Formularul Unic de Contact aferent link-ului: https://www.anaf.ro/asistpublic/; telefonic, apelând Call Center-ul A.N.A.F la nr. 031.403.91.60.

Redactor: Roxana Mihalache

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.