Caracalenii se implică alături de primar în schimbarea orașului. Telefonul cetățeanului este utilizat

0
1204

Săptămâna trecută autoritățile din Caracal au înființat o linie telefonică pentru cetățeni.

Încă de la începutul mandatului său, edilul Ion Doldurea a insistat pe o strânsă colaborare între caracaleni și angajații din Primărie. Primul pas a fost făcut odată cu trimiterea unor funcționari publici în teren ca inspectori urbani. Acest serviciu este unic în țară și înlocuiește activitatea Poliției Locale. Totodată, pentru a eficienticiza acțiunile inspectorilor urbani cetățenii le pot semnala neregulile constatate la numerele de telefon 0349/912 şi 0770.307.402 “Insist pe conlucrare, pe comunicare, pe apropierea dintre reprezentanții Primăriei și membri comunității. 0349/912 – TELEFONUL CETĂȚEANULUI – instrumentul la îndemâna tuturor celor care doresc să se implice pentru ca orașul nostru să capete o altă față. Avem consilieri locali responsabili pentru fiecare din cele 8 zone și acum ne putem bizui și pe ”inspectorii urbani” cu care cetățenii pot lua legătura pentru a sesiza problemele din oraș”, a anunțat Doldurea.

Faptul că această inițiativă este una bună s-a văzut în mai puțin de 24 de ore de la deschiderea liniei telefonice.

În urma unui apel telefonic la ”Numărul cetățeanului” pus la dispoziție de Primărie pentru sesizarea problemelor din comunitate, inspectorii urbani s-au deplasat la ieșirea din oraș spre comuna Celaru unde au surprins în fapt un grup de cetățeni care aruncau resturi din construcții, moloz și cărămidă, pe terenul domeniului public. Au fost sesizați inspectorii Gărzii de Mediul din Slatina care au aplicat amenzi. “Peste 5000 de lei au avut de achitat, ca amenzi, cetățenii certați cu legea. Ei au fost totodată obligați să achite costul cântăririi “, a completat edilul.

Redactor: Georgeta Trușcă

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.