𝐈̂𝐍 𝐀𝐓𝐄𝐍𝐓̦𝐈𝐀 𝐂𝐀𝐍𝐃𝐈𝐃𝐀𝐓̦𝐈𝐋𝐎𝐑 𝐃𝐄𝐂𝐋𝐀𝐑𝐀𝐓̦𝐈 „𝐀𝐃𝐌𝐈𝐒”

0
22

𝐥𝐚 „𝐏𝐫𝐨𝐠𝐫𝐚𝐦𝐮𝐥 𝐝𝐞 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐢𝐢 𝐩𝐨𝐬𝐭𝐥𝐢𝐜𝐞𝐚𝐥𝐞 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐬𝐮𝐛𝐨𝐟𝐢𝐭̦𝐞𝐫𝐢𝐥𝐨𝐫” 𝐬𝐚𝐮 „𝐏𝐫𝐨𝐠𝐫𝐚𝐦𝐮𝐥 𝐝𝐞 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐢𝐢 𝐩𝐨𝐬𝐭𝐥𝐢𝐜𝐞𝐚𝐥𝐞 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐦𝐚𝐢𝐬̦𝐭𝐫𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐦𝐢𝐥𝐢𝐭𝐚𝐫𝐢” 𝐥𝐚 𝐒̦𝐜𝐨𝐚𝐥𝐚 𝐌𝐢𝐥𝐢𝐭𝐚𝐫𝐚̆ 𝐝𝐞 𝐌𝐚𝐢𝐬̦𝐭𝐫𝐢 𝐌𝐢𝐥𝐢𝐭𝐚𝐫𝐢 𝐬̦𝐢 𝐒𝐮𝐛𝐨𝐟𝐢𝐭̦𝐞𝐫𝐢 𝐚 𝐅𝐨𝐫𝐭̦𝐞𝐥𝐨𝐫 𝐓𝐞𝐫𝐞𝐬𝐭𝐫𝐞 ,,𝐁𝐀𝐒𝐀𝐑𝐀𝐁 𝐈” Candidații care au fost declarați ADMIS se vor prezenta la școală pentru începerea cursurilor, astfel:

– în data de 01.09.2025, în intervalul orar 09.00 – 14.00, candidații admiși la Programul de studii postliceale pentru formarea maiștrilor militari. Aceștia vor fi alocați la masă începând cu data de 01.09.2025 (masa de prânz și cina);

– în data de 02.09.2025, în intervalul orar 09.00 – 14.00, candidații admiși la Programul de studii postliceale pentru formarea subofițerilor. Aceștia vor fi alocați la masă începând cu data de 02.09.2025 (masa de prânz și cina).

Adresa Școlii Militare de Maiștri Militari și Subofițeri a Forțelor Terestre „Basarab I”: Mun. Pitești, str. Trivale, nr. 16. Telefon: 0248.215.900

Telefon: 0248.215.900

Pentru o bună participare la programele de studii vă sunt necesare următoarele documente și materiale: Pe linie de învățământ și instrucție:

– echipament sportiv (trening și șort de culoare albastru, tricouri de culoare albă și pantofi sport 2 perechi (1 pereche pentru interior și o pereche pentru exterior);

– rechizite școlare (trusă de creioane colorate, trusă geometrie, carnet de buzunar); – ustensile și materiale pentru igiena individuală. Pe linie medicală:

– cardul de sănătate – adeverință medicală cu antecedentele personale fiziologice și patologice (boli cronice, psihice, neuropsihice, infecto-contagioase), grupa sanguină și RH-ul;

– fișa de transfer de la medicul de familie, în care să se precizeze data scoaterii din evidență (pe perioada școlarizării toți elevii vor fi înscriși la medicul unității, excepție făcând elevii care au împlinit 26 de ani și vin din viața civilă);

– elevii proveniți din viața civilă, care au împlinit 26 de ani, își plătesc personal asigurările de sănătate.

Pe linie de personal:

– copie legalizată a diplomei de bacalaureat (NU ORIGINAL) – doar cei care nu au în dosarul de candidat;

– adeverință din care să reiasă dacă au fost angajați și perioada de angajare. Candidații admiși care provin din rândul soldaților și gradaților profesioniști vor aduce, în plus: – adeverință din care să reiasă specialitatea de clasă; – dosarele personale actualizate la data intrării în școală;

– certificatele de drepturi bănești (și zilele de concediu efectuate pe anul 2025). Pentru eliberarea autorizației de acces la informații (conform art. 7 din Hotărârea nr. 781/2002, privind protecția informațiilor secrete de serviciu) este necesară o recomandare de la liceu sau ultimul loc de muncă, semnată de director / șeful nemijlocit (cu numele, prenumele și nr. telefon ale acestuia).

Pe durata anului de învățământ, puteți utiliza laptop-uri și notebook-uri personale în instituție, cu respectarea regulilor de ordine interioară stabilite. Este interzisă introducerea și folosirea desktop-urilor personale.

Redactor: Geanina Lupu

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.