Spațiul Privat Virtual – modalitatea de comunicare rapidă cu ANAF

0
320

Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Olt reamintește tuturor contribuabililor că au la dispoziție serviciul Spațiul Privat Virtual care este un serviciu gratuit, disponibil 24h/24h, 7 zile/7 zile, prin intermediul căruia contribuabilii pot depune declarații, cereri, pot solicita documente sau pot verifica situația fiscală proprie : datorii, contribuții plătite de angajator şi totodată se pot efectua plăți în mod securizat. Reprezentantii institutiei AJFP Olt recomanda contribuabililor:

“Recomandam contribuabililor crearea unui cont în SPV pentru o comunicare rapidă, facilă și sigură cu autoritatea fiscală. Prin transmiterea documentelor prin mediul electronic sunt economisite atât resursele contribuabililor, cât și cele ale administrației fiscale”.

Totodata, reprezentantii AJFP Olt va reamintesc faptul ca :

“Incepând cu 01.03.2022, transmiterea cererilor, înscrisurilor sau a oricăror altor documente către organele fiscale de către contribuabilii/plătitorii persoane juridice, asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică, precum şi persoane fizice care desfăşoară o profesie liberală sau exercită o activitate economică în mod independent se face exclusiv prin intermediul Spaţiului Privat Virtual”.

Documentele care nu sunt încă digitalizate/disponibile în format electronic se pot transmite prin intermediul Formularului de contact accesibil în serviciul Spațiul Privat Virtual. Pentru transmiterea acestor documente, se selectează categoria ”Asistență și îndrumare de specialitate în domeniul fiscal”. Înregistrarea în „Spațiul Privat Virtual” se efectuează direct prin accesarea https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/inreg_inrol_pf_pj_spv sau prin intermediul site-ului www.anaf.ro Secțiunea ”Spațiul Privat Virtual”, Rubrica „Înregistrare Utilizatori Persoane Fizice și Juridice” cu ajutorul: unui nume de utilizator și a unei parole pentru persoanele fizice, cu certificate calificate pentru persoanele juridice și alte entități fără personalitate juridică, conform prevederilor OPANAF nr. 1090/2022 privind aprobarea Procedurii de comunicare prin mijloace electronice de transmitere la distanţă între organul fiscal central şi persoanele fizice, persoanele juridice şi alte entităţi fără personalitate juridică. În situația în care contribuabilii dețin un certificat digital calificat înregistrat pe site-ul A.N.A.F., autentificarea în Spațiul Privat Virtual se face cu ajutorul acestuia. Informații suplimentare se pot obține:

– prin Formularul Unic de Contact aferent link-ului:https://www.anaf.ro/asistpublic/

– telefonic , apelând Call Center-ul A.N.A.F la nr. 031.403.91.60.

Redactor: Roxana Mihalache

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.