În contextul creat de pandemia de SARS-Cov2, CAO a decis să închidă unele ghișee, dar activitatea continuă.
După ce au fost suspendate relațiile cu publicul, această activitate continuă prin telefon sau mail.
„Colegele noastre răspund, cu promptitudine, la zeci de apeluri telefonice și e-mailuri, în fiecare zi, și rezolvă problemele legate de depunerea documentelor pentru obținerea de avize și autorizații, oferă informații despre facturi și consiliere pentru modalitățile de plata on-line sau pentru instalarea aplicația CAOmobile. Pentru toate aceste informații, clienții noștri au la dispoziție adresa de e-mail:
clienti@caolt.ro sau numărul de telefon:
0728 851 752, de luni până joi de la 8.00 la 16.30.și vineri de la 8.00 la ora 14.00″, anunță reprezentanții CAO.
Pentru sesizarea problemelor legate de sistemul de alimentare cu apă și canalizare, dar și alte intervenții pe rețele, cetățenii au la dispoziție numărul de telefon de la Dispecerat: 0249.423.419.
Activitatea la casieriile Companiei de Apă Olt se desfășoară după program normal, dar în acestă perioadă se recomandă să se folosescă pentru plata facturilor, aplicația CAOmobile.
Redactor: Georgeta Trusca